Zondag 28 augustus 2016 Gamelan en Kuta strand

28 augustus 2016

Extra vroeg op gestaan want ik wilde zo graag gamelan en dansen zien. Dat zou dus vanmorgen om half 10 gaan gebeuren en de chauffeur Made was mooi op tijd. Dit keer ben ik alleen mee gegaan het was te vroeg voor mijn vader namelijk. Hij had het toch al zo vaak gezien.

Het was al warm en zonnig en in de tempel niet minder warm oei ik legde het af in die hitte. Daar begon de gamelan te spelen ik houd er wel van hoor maar door de eentonige maten en de hitte voelde ik mijn ogen draaien. Ik viel nog net niet in slaap De dansers kwamen en ik heb alles in 1 adem (bij wijze van spreken:-) bekeken zo mooi vond ik het.

Terug bij het hotel mijn vader opgehaald en naar Kuta strand gereden. Wat een gekkenhuis daar zeg! Je kon nergens je auto kwijt... plan was om paps op strand te laten en ik 2 uurtjes naar shoppingmall. Ik vond het maar niks hem in die drukte achter te laten dus stemde hij toe om met mij mee te gaan. De chauffeur en hij zouden in restaurant blijven en ik kan mijn gang gaan. Yes

Leuke dingen gekocht voor mijn kleinzoons en hubby, ik hoop dat zij dat ook net zo leuk vinden:-)

Met zn allen nog een drankje gedaan en weer naar het hotel, snel mijn spullen afgegooid in mijn kamer. Op het terras met ijskoud frisdrankje kijken naar de festival parade. Zie foto's!

Verder niks gedaan en na het avondeten weer vroeg op de kamer terug. Selamat tidur!

1. Renée:
    29 augustus 2016
    Zal wel bijzonder zijn om zo iets te zien meis.