Vrijdag 2 september 2016 Nieuwe ontmoeting

2 september 2016

Vanmorgen uitgeslapen en daarna nasi goreng ontbeten. Ik ga er nog aan wennen straks:-)

Chauffeur Azwar kwam ons om 10:00am ophalen. Tanken pinnen en naar de bakker Monami. Heerlijke hapjes verkochten ze en we konden niet kiezen dus van de meest voor ons lekkere minstens per 3 gekocht:-)
Meteen ook lekkere koekjes voor onze gastvrouw Kokke vanavond.

Terug in het pension lekker snoepen thee drinken lunchen (was weer fantastisch lekker) en ook nog pisang goreng erbij!

Op bed in mijn door ac gekoelde kamer een romannetje uitgelezen en toen mij omgekleed.
We zouden naar de dochter Kokke van een oude kennis van mijn vader gaan. Ondanks de files en tol kwamen wij veel te vroeg aan maar desondanks mochten wij toch alvast binnen komen. Ik had haar nog nooit ontmoet en met de doos koekjes én kaas ( had ik meegenomen uit Holland) waren we vrij meteen al gezellig in gesprek:-) en ook nog met haar man Eddy kennis gemaakt.
Helaas konden wij niet te lang blijven en ik kreeg een cadeautje van Kokke, een mooie ketting en armband en een stola. Zo'n schattig gebaar vond ik dat!

Onderweg file van bijna een uur en toen weer terug bij het pension van Jasmijn.

Zonet via de whatsapp met mijn hubby gesproken... overmorgen vlieg ik weer lekker naar huis!

1. Renee:
    2 september 2016
    Nou Es je moet straks wel weer wennen aan het Hollandse ontbijt!
    Wat zie je er mooi uit met die jurk, staat heel mooi!
    Wat een noodweer zeg, bomen om gevallen, in Florida was ook al een orkaan!
    Leuke dag , mooie herinnering!