4 september 2016 laatste dag Jakarta... naar huis!

4 september 2016

Laatste dagje Indonesië... vanmorgen voor de laatste keer nasi goreng als ontbijt gegeten. Dit keer was het erg pedis maar geeft niet:-)

Azwar bracht mij bij mijn nichtje Ellis en met haar eerst nog thee gedronken bij haar thuis. Daarna met mijn chauffeur (wat klinkt dat he:-) gingen wij op pad naar de Nederlandse ambassade daar was een Pasar Belanda georganiseerd.
Wij hadden wel trek in frietjes maar helaas... de vouchers waren op en geld wilden ze niet aannemen. Bij nader inzien vonden wij de frietjes toch ook veel te blank:-)

Iets anders lekkers gekocht en een kwartetspel tbv het goede doel van de vrijwilligers liepen wij door naar een bandje verderop. Ter ere van de Tielman Brothers werd er gespeeld. Was wel grappig om te horen.

We hadden trek dus weg bij de pasar en op naar Warung Bebek Goreng. Zaaaaaalig eten bij de tent waar Ellis tussen de middags altijd luncht met haar collega's.

Toen brak het afscheid aan... lieve Ellis ik vond het erg fijn om jouw weereens te zien! Dat doen we weer over als je een keer weer in Nederland bent oké:-)

Zonet ons laatste dinner genuttigd bij ons pension en mijn koffer ga ik nu sluiten. Over half uur komt de chauffeur die brengt ons naar het vliegveld.

Ik ga naar huis...

1. Ellis:
    4 september 2016
    Gezellig dat jullie me zijn komen opzoeken in Jakarta tijdens jullie vakantie. En gezellig om de verhalen over jullie trip in Indonesië te volgen. Lieve Esther, tot de volgende keer weer :-)