Zaterdag 27 augustus 2016 Uluwatu

27 augustus 2016

Beloofd weer een mooie dag te worden. Eerst maar weer chillen in mijn airco voorziene kamer en weer even snuffelen in de winkeltjes hier naast het hotel.

Om half 3 appte (Whatsapp:-) de chauffeur dat hij iets later is ivm drukte op de weg. En eindelijk was hij daar en konden wij vertrekken naar Uluwatu voor een heuse Balinese tempeldans. Wat een prachtige omgeving en weer de zee op zijn mooist vond ik hoor. Het was een hele klim wat ik overigens niet helemaal heb uitgelopen daar mijn vader anders te lang beneden in zijn eentje zat. Hij loopt zo slecht dat ik hem niet durfde mee te nemen al die trappen op.
Ik hoop dat mijn foto's enig indruk kunnen geven. Maar eigenlijk moet je het zelf hebben meegemaakt dan pas snap je mij:-)

Toch nog even weer een klim en stapte ik de "arena" binnen om plaatsnemen en een half uur stroomden er nog steeds mensen binnen... en nog meer... en nog meer. Er werden stoelen bijgepakt en werd er hier en daar nog wat mensen heen en weer geschoven en tussen gepropt. Zelfs op de grond gingen ze zitten.

En daar begon de dans zonder muziek overigens dat werd begeleid met de mensen zelf door hun beweging en zang.
Gefascineerd heb ik zitten kijken en luisteren waardoor ik helaas de zonsondergang heb gemist. Ik heb er wel een foto van wat gemaakt is door onze gids.

De weg richting hotel was nog een dingetje, 1 uur durende rit werd bijna 2 uur en toen konden we onze straat niet eens in. Afgesloten voor het festival wat gaande is dus een flink end omgereden en om 21.45u eten!!!

Weer op de kamer loopt er net een cicak langs de muur richting de kast. Ik ben eigenlijk te moe om te reageren En de voor mij bekenden die weten dat dit niks voor mij is om niet te reageren haha.
Zometeen douchen, nog even met het thuisfront bellen (lang leve sociaal media vooral de Whatsapp:-) en dan slapen. Morgen weer een nieuwe dag Xx

1. Karinvanwell:
    27 augustus 2016
    Mooie foto's wat een prachtige omgeving, tusten en morgen weer een nieuwe dag om te genieten
  2. Renee:
    27 augustus 2016
    Wat. Een mooie omgeving daar Es en wat bijzonder om mee te maken die dans. Helemaal opgedoft zijn die mensen met alle pracht en praal van daar.
    Jammer , dat je de zonsondergang hebt gemist, maar misschien komt er nog een kans. Geniet morgen weer lekker verder!
  3. Renée:
    27 augustus 2016
    Hey meis wat een mooi land is het toch, via jou verhalen geniet ik met je mee. Mooie foto's Es.