Vrijdag 26 augustus 2016 Lonny

26 augustus 2016 - Sanur, Indonesië

Ik lag zo lekker te slapen dat ik er niet eens zin had om mijn bed uit te komen. Iets later er uit gegaan dat was wel fijn. Heb per slot van rekening vakantie toch:-)

Ontbeten en weer wezen struinen bij de winkeltjes aan de overkant van het hotel. Het was om 10u al erg heet buiten dus snel weer de koelte in van mijn kamer.

Beetje gerommeld en de souvenirs opgeruimd. Toen lunchen een lekkere salade en wat frietjes. Jaja daar had ik echt trek in:-)

Om even voor half 3 was de chauffeur Made er weer en zijn we naar de tempel Tanah Lot geweest. Ik heb genoten van het uitzicht en de zee! Omdat mijn vader niet zo ver kon lopen konden we helaas niet naar de tempel beneden bij het water. Ooit zal ik dat zeker wel doen...

Tijd om naar restaurant Droemah van Lonny Gerungan wat een prachtig authentiek plek tussen de sawa's en palmbomen. Ik keek mijn ogen uit. Wij werden hartelijk ontvangen en na ons drankje een lekkere amuse van blokje krokante tahu en schijfje tomaat. Maar zooooo heerlijk op smaak... ik proef het nog! Lonny kwam nog aan onze tafel en de hand schudden en we hebben nog even met hem gepraat.
Als gerecht heb ik gekozen voor semoor daging met nasi kuning en erbij gereserveerd werd orap en sajoer lodeh. Toen ging Lonny even een paar liedjes zingen en ik kon ze ook meezingen dat was leuk:-) Tijd voor dessert ik koos es cendol mmmmmmm ik heb zitten genieten zo lekker!

21:30u mooie tijd om terug te gaan naar het hotel en straks lekker slapen.

1. Renee:
    26 augustus 2016
    Mooie foto's Es van een mooie dag! En lekker gegeten bij Lonny, leuk zeg!
    Je bent al weer over de helft, gaat snel he! Geniet lekker verder!
  2. Willy:
    26 augustus 2016
    Heerlijk gehad zo te lezen lieverd!
    Ga zo door is ons advies haha
    Xxx
  3. Karinvanwell:
    27 augustus 2016
    Ziet er heerlijk uit dat eten , eigenlijk zonde om op te eten , en get smaakt op vakantie altijd lekkerder