Maandag 29 augustus 2016 Rustig dagje

29 augustus 2016

Uitgeslapen gewassen en luchtig gekleed naar beneden en na het personeel vriendelijk goedemorgen wensend op weg naar het ontbijt. Saai en iedere dag hetzelfde maar ik vind het lekker:-) pancakes met banaan en twee kopjes thee!

Naar de markt gelopen precies achter de winkeltjes die van tegenover ons hotel. Men was daar bezig met de voorbereidingen voor de night market. Er waren wel een aantal stalletjes open met heerlijke kroepoek enzo. Maar ik heb niks gekocht want ik blijf alert als het om mijn darmen gaat haha:)

Buiten waren een paar kledingwinkeltjes en ik ben gewoon naar binnen gelokt omdat ik naar een broek vroeg;-) Daarin geslaagd en éénmaal buiten had ik een tas vol met de broek twee tuniekjes en een jurk. Wel nog kunnen afdingen maar niet teveel want zo duur is het nou ook weer niet en zij moeten er ook maar van leven. Dacht ik zo...

Nog even langs de supermarkt om grote fles water te halen en ik zag nog een leuke .... :-) voor Ghislaine nee ik zeg nog niet wat het is haha.
Aan de overkant nog er voor wat bijgekocht en voor mijn sweety kleindochters ook wat leuks gevonden. En mijzelf op nieuwe oorbellen (hetzelfde model wat ik altijd draag) getrakteerd:)

Weer terug in mijn heerlijk gekoelde airco kamer alles netjes ingepakt en opgeruimd. Tijd om te lunchen en een verse frisse meloenjuice en daarna een powernap gedaan het was te warm om buiten te blijven.

Avondeten een keertje ergens anders dit restaurant Warung Pengkola staat schuinlinks aan de overkant van ons hotel. Aanrader hoor:-) Heerlijk gegeten en zalige verse mango juice erbij en als dessert pisang goreng met bolletje ijs. Jammie:-)

Op terras van het hotel nog 2 potjes thee gedronken en toen weer naar mijn kamer. Mijn koffer al zover ingepakt dat overmorgen alleen nog het restant er zo in kan.
Zometeen nog even bellen via whatsapp met mijn hubby zodra hij thuiskomt van het werk.

Alvast sweet dreamzzzz y'all Xxx

1. Renee:
    29 augustus 2016
    Ze hebben daar wel lekkere sapjes en nog vers ook! Heerlijk!
    Leuk geslaagd zo te lezen, leuk!
    Welterusten voor zo en morgen weer veel plezier!
  2. Renée:
    30 augustus 2016
    He Es die kleine niet te veel verwennen he ook al is alles zo goedkoop
  3. Renée:
    30 augustus 2016
    Maar mocht je langer willen blijven........ ik vind het geen probleem een week je erbij xxxx