Zaterdag 20 augustus 2016 verkassen naar ander hotel

20 augustus 2016

Vanmorgen vroeg om 7u begon boven mijn hoofd het bikken in het beton daarna ook met boren. We zaten al vroeg aan het ontbijt met de koffer meteen mee.
De taxichauffeur was te vroeg dat kwam goed uit. Ik wilde zo snel mogelijk weg van dit hotel.

Ik was opgelucht toen ik bij het andere hotel aankwam allemaal jonge mensen die ons verwelkomden. De 1 hield de deur open de ander pakte de koffers aan en bij de receptie allemaal even vriendelijk en zeer beleefd. Na invullen van de papieren even wachten in de lobby. Komt er zo'n schattig meisje een welkomstdrankje brengen, heerlijk:-)

De kamer is top! Heb een heerlijke douche genomen en kwam er helaas achter dat mijn benen helemaal lekker gestoken waren door muggen jekkie. Heb ze ingesmeerd en er geen aandacht meer aangegeven.
De lunch beneden in het restaurant smaakte goed vooral de toetjes. Toen chillen in de lounge en Vincent gebeld niet wetende dat het pas 9.30u was in Nederland. Oeps:-) Fijn gesprek gehad daar niet van hoor haha.

Weer op de kamer, uitrusten! Had maar 2 uurtjes geslapen vannacht en de muggebulten gingen zelfs pijn doen. Misschien morgen even een arts opzoeken...

Dinner aan het zwembad en het begon te regenen maar ik zat droog dus kon mij niets deren. Verder weinig te vertellen, was echt een rustig dagje zo tussendoor. Morgen naar de botanische tuin en daar ben ik erg benieuwd naar. We wachten het af

1. Renee:
    20 augustus 2016
    Nou fijn, dat je in dat andere hotel een betere kamer hebt en hartelijk werd ontvangen! Maar Es ben je niet gestoken door bedwantsen, moet je maar eens googelen. Ik hoop het niet, maar vind het wel vervelend voor je! Veel plezier morgen in de botanische tuin!
  2. Karinvanwell:
    21 augustus 2016
    Sterkte met je muggenbultjes, veel plezier in de botanische tuin
  3. Jeanethe:
    21 augustus 2016
    Jeanethe: 21 augustus
    arme Esthertje, de muggebeten kunnen knap lastig zijn. Probeer Molkoson van dr, Vogel. Ik heb er altijd baat bij. Vooral lekker genieten van deze bijzondere reis.