Woensdag 24 augustus 2016 Relaxed dagje

24 augustus 2016 - Sanur, Indonesië

Vannacht werd ik wakker dacht wie staat er nu te douchen bij mij... ik eruit en er was natuurlijk helemaal niemand:-) Naar buiten gekeken en het regende dus. Daarna weer lekker geslapen.

Met mijn pa gaat het redelijk hij was zelfs al op en zat in de lounge. Ontbeten op terras en ik heb meteen eea geregeld voor morgen te gaan doen.

Na 3 koppen thee winkeltjes bekeken en alvast begonnen met kleine souvenirs te kopen. Voor mijzelf natuurlijk ook:-)
Daarna powernap en mijn was buiten op veranda gezet. En nu chillen aan het zwembad genieten van de rust. Paps krijgt massage hij had last van zijn spieren van de val gisteren.

Straks dinner maar nu eerst even helemaal niks:-)

1. Renee:
    24 augustus 2016
    Gelukkig gaat het weer beter en is de rust teruggekeerd bij jullie, ga maar lekker felaxen bij het zwembad, daar heb je tenslotte ook vakantie voor! Veel plezier meis!
  2. Karinvanwell:
    Eindelijk genieten , veel plezier
  3. Renée:
    24 augustus 2016
    Ziet er mooi uit waar je nu zit even lekker helemaal niets daarom heb je vakantie toch.
    Morgen een fijne dag meis.