Donderdag 18 augustus 2016 Taman Mini

18 augustus 2016 - Lebak Bulus, Indonesië

Vanmorgen vroeg opgestaan want mijn nichtje moest naar haar werk.
Onze chauffeur voor vandaag was verlaat ivm files, later kwamen we erachter dat deze écht heel erg waren. Eerst maar naar Jasmijn Pension terug om wat op te frissen en schone kleding aan te trekken en weer een overheerlijke Indische lunch genuttigd:-)
Vandaag staat een bezoekje aan Taman Mini op het programma het zou gaan om Indonesië in het klein. Soortement van Madurodam zoiets dus.
Het viel mij iets tegen... vanuit de liftjes had je een prima zicht op het park maar eenmaal bij het benaderen van de huisjes zelf... Ach het heeft ook wel wat en wie wordt er nog aangewerkt de meesten zagen er oud (natuurlijk) en vervallen uit.

Op weg weer terug naar het pension zaten we echt muurvast in het verkeer. Ik heb m'n ogen uit gekeken. Op de brommer of scooter eerst een kind dan de bestuurder achterop nog een kind en daarna nog een volwassene. Keek ik nog beter zie ik op de achterste volwassene nog een kind achterstevoren op schoot. Pfff dat dat allemaal maar mag!

Bij terugkeer van het pension kregen wij weer heerlijk te eten. Mijn pa kreeg een massage en ik kreeg te horen van de chauffeur dat hij ons morgenochtend om 7.00u! komt ophalen
Als de wiederga mijn koffer heringedeeld en x-aantal kledij eruit gehaald deze mag ik gewoon in mijn kamer laten liggen totdat ik de 31e weer hier terugkom. Volgende week vliegen we namelijk naar Bali en dan mag je maar 20kg meenemen.

Eerst maar morgen naar Bogor en daar de theeplantages bekijken en inchecken hotel. We blijven er tot woensdag!

Sweet dreamzzzz y'all. Morgen weer (erg) vroeg dag

1. Eline:
    18 augustus 2016
    wat leuk allemaal. Veel plezier op Bali!
  2. Renee:
    18 augustus 2016
    Wat een leuke verhalen heb je Es, die scooter, het is Toch ook belachelijk en gevaarlijk! Maar ja dat kan daar allemaal. Echt hoor met 5 man op zo'n ding ! Volgens mij heb je het wel naar je zin en al dat lekkere eten! Geniet maar lekker , ik geniet hier ook een beetje mee!