Dinsdag 16 augustus 2016 Aankomst Jakarta

16 augustus 2016 - Lebak Bulus, Indonesië

Duurt niet lang meer nu... nog 3002 km vliegen. Het wordt zelfs al licht buiten. Bedenk me net dat wij bijna de hele reis in het donker hebben afgelegd. Af en toe wat hobbels op de "weg" dus moesten de riemen steeds weer vastmaken.
Ik kan niet wachten tot we er zijn:-)

Jaaaaa we zijn er en bam warmte sloeg tegen mijn gezicht toen ik het vliegtuig uitstapte. Na de koffers pakken naar de uitgang alwaar de chauffeur van Jasmijn Pension ons opwachtte. Maar eerst een Indo simkaartje halen en toen op weg naar het pension deze ligt ten zuiden van Jakarta vliegveld.

Wat een gekkenhuis op de weg mennnnn dat heb ik dus nog nooit meegemaakt:-)

Eenmaal bij het pension viel het gelukkig wel weer mee. Jasmijn had voor lekker eten gezorgd en voor mij een masseuse daarna. Wow! Zij mag mij elke maand komen masseren. Elke knoopje in mijn spieren wist zij te vinden pfff. Heerlijk gevoel achteraf en nu aan het water en straks lekker slapen

1. Karinvanwell:
    16 augustus 2016
    Genieten zo te lezen, welterusten van ons xx
  2. Renee:
    16 augustus 2016
    Ik ken dat gevoel, dat als je uit de hal van het vliegveld stapt en dan die warmte , wat een overgang he? Moet je even aan wennen. Oh joh ze rijden daar rechts en als gekken, dat zie je wel eens op tv en zeker toeteren erbij! Wat een warm onthaal met dat eten en die massage. Geniet lekker meis met volle teugen!
  3. Andre:
    16 augustus 2016
    He Essie even acclimatiseren en dan samen genieten van de vakantie.
    Veel plezier deze tijd en vooral veel foto's en films maken voor later he
  4. Sagar:
    17 augustus 2016
    leuke foto's enjoy Esther :)