Maandag 15 Augustus 2016 vertrek Schiphol Amsterdam naar Jakarta

15 augustus 2016 - Schiphol, Nederland

Spannend hoor... voor het eerst een end vliegen naar dat mooie land waarover ik mijn hele leven heb gehoord.
Gaat nu eindelijk gebeuren! Na het borreluurtje met een glaasje witte wijn en zakje nootjes werd om 19.30u het avondeten geserveerd. Ik koos voor vis boontjes met rijst en gek genoeg was er ook een broodje met kaas en gevulde koek bij:-) Door the exitement word ik toch weer wakker van wat er allemaal te wachten staat. Zoveel op het programma staan en ik ben zo ontzettend nieuwsgierig en zin in:-) Het is nu 22:00u Amsterdam tijd en ik kreeg net een bakkie thee. Lekker. *3.00u Jakarta tijd. Wat klinkt dat raar zeg

1. Piet:
    14 augustus 2016
    Heel veel plezier met je paps daar in het verre Indonesië xx
  2. Karinvanwell:
    Hey lief dinnetje, hele fijne vakantie gewenst , geniet ervan en geef je paps een knuffel van mij
  3. Karinvanwell:
    14 augustus 2016
    Mis je nu al
  4. Elizabeth:
    15 augustus 2016
    Verbinding!
  5. Niels:
    Goede reis en geniet met volle teugen x
  6. Fran:
    16 augustus 2016
    Veel reisplezier lieve zus van ons !!
    xxxFran
  7. Renee:
    16 augustus 2016
    Spannend en leuk zo'n vlucht he Es, al die dingen die je te eten krijgt! Ik vind, dat altijd leuk, niet altijd lekker, maar ja.
    Eindelijk is de dag dan daar, dat je met je paps naar je roots gaat! Ben benieuwd naar ne belevenissen!
  8. Lot:
    25 augustus 2016
    Leuk zeg dit! Ik ga even de rest lezen en je dan volgen!