Woensdag 31 augustus 2016 Bye bye beautifull Bali

31 augustus 2016

Extra vroeg opgestaan en toast met scrambled ei als ontbijt met lekker bakkie thee.

Afscheid genomen van iedereen en toen konden wij de taxi instappen. Toch wel dubbel gevoel bij het weggaan maar ik ik kom zeker weer terug bij Puri Mango Hotel in Sanur.

Nog even alles op me in genomen tijdens de rit door de stad en toen reden we de tolweg op. Viel mee met de drukte dit keer na al de vorige dagen met razende brommers motors en auto's tegelijk:-)

Inchecken ging gemoedelijk en ohoh ik had 7 kilo overbagage en mijn vader 1 kilo dus bij hem kon ik ook niks kwijt. Dan maar betalen 175.000 IDR zo om en nabij €11,00 en hopla daar ging mijn koffer de band op richting het vliegtuig.
Rustig wachten bij gate 3 (aldus mijn boardingpas en gaf het bord ook aan) en boarden om 12:15pm uiteindelijk om 12:20pm dacht ik laat ik maar eens even navragen. Jeetje we moesten bij gate 4 zijn en dat wist ik niet dat hadden ze omgeroepen.
Op ons gemakje naar gate 4 dus en de trappen af naar de bus werden we tot aan het vliegtuig gebracht. Wederom alweer als laatste aan boord:-) Scheelt geschuifel oftewel hutjemutje achter elkaar lopen naar je stoel. We zaten en nog geen 10 minuten later taxiën we weg...
Dag mooie Bali tot... gauw ziens hoor!

Ivm tijdsverschil is het 3 uur vliegen, we kregen een warme maaltijd (nasi goreng omelet en kip) en ik nam er een beker thee bij.

Na de veilige landing in Halim Jakarta moesten we nog een tijdje wachten op de koffers. De mijne is beschadigd het handvat is kapot. Morgen ingepland een nieuwe koffer kopen dus.

Weer terug bij pension Jasmijn kregen nog heerlijk eten (natuurlijk:-) en kon ik daarna even bijkomen van de reis.

1. Renee:
    31 augustus 2016
    Nou wat een belevenissen allemaal weer! Voor die kapotte koffer kam je bij je reisverzekering om een schadevergoeding vragen hoor foto's van maken en indienen als je thuis bent! Geniet weer verder!
  2. Karinvanwell:
    31 augustus 2016
    Jeetje, inderdaad opgeven aan de reisverzekering, veel plezier verder