Maandag 5 september 2016 Thuiskomst

5 september 2016 - Den Haag, Nederland

Gisteravond 2,5 uur te vroeg op het Soekarno Hatta vliegveld. We dachten dat er enorme files zouden zijn, die waren er wel maar minder druk. Na het inchecken en onze koffers te hebben ingeleverd (dit keer géén overbagage voor Essie:-) op zoek naar een restaurant  met free Wi-Fi:-)

Gevonden natuurlijk en daar heb ik mooi veelvuldig  gebruik van gemaakt onder het genot van een heerlijke milkshake en pisang goreng. Uiteindelijk konden wij boarden en kregen we allemaal een wit doosje waar ik natuurlijk benieuwd was naar de inhoud. Bakje water met een rietje,  pandan mugcake en een chocolade snoepgoed.
Eindelijk mochten wij aan board en de lange reis van 14 uur en ruim 11170 km afstand begon.

Om 8:15am landden we op Schiphol Amsterdam  en ik was zo blij dat ik meteen mijn GSM  heb aangezet om iedereen te laten weten dat ik er weer ben

Eenmaal thuis mijn was gedaan en een douche genomen.  Koffer uitgepakt en alles weer netjes opgeruimd.  Heerlijk!
Met hubby plan gemaakt om terrasje te pakken en hij heeft zijn mooie batik blouse aangetrokken die ik voor hem heb meegenomen.  Op naar de haven lekker in het zonnetje gezeten en bijgekletst natuurlijk:-) Daarna boodschapjes gedaan want ja morgen mag ik weer aan het werk dus lunch mee. Zin in hoor!

Weer thuis even wachten op Ghislaine en dan met z'n drieën lekker eten bij de Thai. Hiermee sluit ik mijn reisblog Indonesië 2016 af. Hartelijk  dank voor het meelezen en de leuke lieve reactie's. Trm kasi en heel veel liefs, Esther:-D

1. Renee:
    5 september 2016
    Fijn, dat je veilig thuis bent!
    Ik vond het leuk, om je te volgen op je reis naar Indonesie !
    Thanks en geniet nog even lekker, succes morgen!